fredag, april 01, 2011

DAG 11

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

 Oj då. Någonting jag oroar mig för. Det är aldrig bra att oroa sig över någonting. Men som alltid, lyssnar man aldrig på sina egna råd. Så jag oroar mig såklart över massvis!
Eftersom att jag idag, dagen till ära, har huvudvärk ännu en gång. Så är det första jag oroar mig relaterat till huvudvärken.  
    Kommer jag ALLTID att ha huvudvärk var och varannan dag i resten av mitt liv?

Sen oroar jag mig över skolan. Ifall mina vänner kommer att finnas där för mig, och i så fall om de verkligen bryr sig. Jag oroar mig över mina betyg, kommer dem vara tillräckliga? Hur kommer min framtid att se ut, kommer jag arbeta med något jag trivs med, kommer jag ens jobba alls? Kommer JAG att ändras i framtiden, mina principer, personen jag är och mina löften till mig själv, kommer jag att hålla dem? Kommer jag NÅGONSIN vara nöjd över mig själv och min kropp? Vad kommer hända annars...?

Nej usch! Vilken grubblare jag är just nu. Vill inte tänka mer på sådant som oroar mig. Nu vill jag bara bli av med min huvudvärk, njuta av att det är helg nu, äta god lasagne till kvällen och titta på Talang på tv! :D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar