lördag, april 02, 2011

DAG 12

Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.


  Gotland, Gotland. Härliga Gotland! <3   På bilden är det rauken Jungfrun. :)

"Varför finns det raukar på Gotland? - Det bara raukade bli så! xD" Hihihi :P


---

Förra sommaren (Då jag faktiskt var på Gotland) så köpte jag ett par underbara skor! Röda, tunna, vackra, jättesköna och billiga! Jag blev helt enkelt kär, det var kärlek vid första ögonkastet. Men efter att ha använt dem varje dag hela sommaren... så höll dem inte ut mycket längre. :( Jag kunde inte längre använda dem trasiga skorna... jag sörjde....



MEN IDAG! MINA DAMER OCH HERRAR! Så var jag nere på stan med mamma! :D OCH GISSA VAD JAG KÖPTE!? NYA SKOOOR!!! <3333

Sara är lycklig igen! :)<3

1 kommentar:

  1. Äntligen! Men vänta lite.. Dem dog ju.. ZOMG! ZOMBIES!

    SvaraRadera