söndag, april 03, 2011

DAG 13

Dag 13 – Mitt drömbröllop.

 Oj! Det har jag faktiskt knappt ens tänkt på. Men jag kan tänka mig att jag inte vill ha ett allt för stort bröllop, ett litet med alla nära och kära bara. :) Jag har en fin klänning på mig (Även om jag verkligen inte gillar klänningar, så vill jag ändå försöka ha på mig en på mitt bröllop, man vill ju inte förstöra traditionen!) och min fästman har en snygg kostym med en fin blomma på bröstet! c: Förhoppningsvis så är det även Rasmus som är min fästman. :)
    Ha vigseln i en kyrka vill jag också. Finns ju en del som verkligen inte vill gifta sig i en kyrka (t.ex. min bror). Jag tycker kyrkor är jättemysiga! Älskar dem! :)
    God mat därefter är också ett måste! Gärna så skulle jag vilja att min pappa var kocken. Han är så duktig på att laga mat! :) Och vi skulle ha en riktig fin bröllopstårta! :D Med ett sött litet brudpar på toppen! c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar