torsdag, mars 31, 2011

DAG 10

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

 Haha, åh nej! xD Ser hemsk ut idag. Men okej. Ska gå och ta någon bild. :P

Ohja. Vacker bild... xD Orkade inte ta någon sådär seriös och fin direkt. Och jag skulle ju ta en på hur jag ser ut idag, eller hur? Då ska man ju inte fixa till sig något, det förstör ju bara hela grejen.

Sammanfattning av dagens utseende:
Håret uppsatt i en hästsvans (Ja, jag har så långt hår nu att jag kan ha det uppe i en riktig hästsvans!), endast mascara, halsband med min månads-sten Onyx, svart t-tröja med vitt märke, blå lång luvtröja, och svarta mjukis byxor! (Lila underkläder också! Jag vet att ni ville veta det! ;) )

Men... ja. Så ser jag ut idag! Inga strumpor har jag heller, mjukisbrallorna är så stora så jag stoppar in fötterna i dem! :P Varmt och skönt.

Nu ska jag ta och spela lite Plants VS. Zombies. Jag har ju bara spelat det i två timmar idag! ;O Inställda lektioner idag i skolan, yeay! c:  Tack årskurs åtta-dagar!

Tjouue! :D

1 kommentar: