torsdag, april 28, 2011

118 800, svar på allt!

Så putte-nuttigt... MEN DET ÄR FEEEEEL!!! xD

Igår sökte jag efter första Mari Jungstedt boken, Den du inte ser, men jag hittade den bara i pocket-format, och jag söker efter den inbunden. Så då kom Rasmus på den idén att smsa till 118 800, för dem har ju svar på allt!

Jag skrev:
"Vart hittar jag ett inbundet exemplar av  Mari Jungstedts bok 'Den du inte ser', tillgängligt och lättåtkomligt för mig i Eskilstuna? "

Jag fick svaret:
"Våra agenter hittar tyvärr inget svar på din fråga. Vi bjuder på sökningen. Mvh 118800 "

Jag kom på frågan som 118 800 inte hade svar på! Hihihi! :D
Och jag fick till och med tillbaka pengarna också, gratis sms! Gratis motbevis för att 118 800 INTE har svar på allt! :D haha! Awesome! Nu är jag ännu coolare! ;P

4 kommentarer:

  1. men jag frågade oxå en sak som dom inte hittade svar på :D

    jag frågade om det fanns en lesbisk porr video med lindsay lohan och rihanna och beyonce tillsammans

    SvaraRadera
  2. Skickade också in en fråga som de inte hade svar på... men jag fick inte pengarna tillbaka. ;( Kan man kräva det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju en garanti som dem har, så du kan nog kräva pengarna tillbaka!

      Radera