fredag, april 29, 2011

Smiiidigt!

Idag har det varit nästan fullt upp! Ja, nästan fullt upp! :P
    Vaknade vid åtta-nio tiden, upptäckte att vi inte hade något vatten, härligt! Blir damp på att vi inte har något gott bröd, så då ställer jag mig och bakar scones. Mums! Kollar på ett avsnitt av grey´s anatomy, surfar på datan och tar det lugnt. Sen såg jag ett avsnitt till. Sen kom vattnet tillbaka! Då tog jag mig en efterlängtad dusch. När pappa kom hem på lunchen så berättade han att det var en vattenläcka på tennisplanen, och att det hade sprutat så mycket vatten att det såg ut som en liten sjö i Skiftinge! xD Hihihi.
    Sen satte jag mig och pluggade lite, dammsög lägenheten och cyklade till skolan! I skolan skrev jag ett prov i psykologi, och jag är säker på att jag i alla fall satte ett G på det provet! ;) Sen hade jag matte, och då gjorde Rasmus mig sällskap på lektionen.
    Därefter cyklade jag hem och åkte och handlade direkt med pappa! Mycket trafik, klockan var då ungefär strax efter fem. Vi kom fram till tuna park efter många bilköer, går ur bilen... OCH DÅ! Då upptäcker pappa att han glömde plånboken hemma! xD Så vi får åka hem igen, och tillbaka :P men då var det iaf mindre folk. Sen handlade vi på maxi också. ^^

Och nu är jag hemma och sitter här, kul va? :) Vi ska snart äta mat, så väntar på att den ska bli klar. Sen ska jag kolla på Talang! :D Börjar om en halvtimme, blir kanske till att äta i vardagsrummet! :)

I morgon blir det till att gå upp tidigt! Ska stå och packa upp på loppisen klockan åtta på morgonen, sedan efter klockan nio blir det säljdags! Titta förbi och säg hej? :D

Nu ville pappa att jag skulle gå och duka bordet. VI HÖRES! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar