måndag, april 11, 2011

Olyckshändelse

Glömde totalt bort det!

I onsdags när vi var på ungdomsgruppen så åkte vi dit med bil, Sofia (Sara's storasyster) körde.
    När dem skulle släppa av mig efter ungdomsgruppen så skulle Sofia göra en graciös parkering... men glömde totalt bort staketet... xD


Det lutar lite grann nu.
    Men till Sofias försvar så var staketet redan lite trasigt, och väldigt gammalt och lite ruttet. Ni ser ju det gröna på bilden. ^^  Ser likadant ut som det gjorde innan hon parkerade där, förutom att det lutar lite mera nu! :)

Men men, alla gör vi misstag! Jag kommer säkert råka ut för mina små... olyckor... sen när jag väl får mitt körkort. Vilket förhoppningsvis blir till hösten! c: La undan 100 kr till körkorts-kassan idag!  :) 
    Lite i taget, så blir det aldrig mycket! Som min mamma brukar säga. :D Kloka ord!


Idag i tidningen så såg jag någonting olycksbådande! 


Inte bra! INTE BRA! Jag är cola-beroende. Jag blir galen utan cola, kort sagt. Jag KAN om jag VILL klara mig utan cola (gjorde det förra året under en 6 månaders period för att bevisa det för allmänheten).
    MEN... för tillfället vill jag verkligen ha cola. Och jag bor precis i närheten av Ica maxi! Och det är min regelbundna coca cola källa. Det är dit jag åker för tröstdrickande! Det är dit jag åker för att KÖPA MIN ÄLSKADE COLA! <333

Jag kanske går under nu... :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar