måndag, april 18, 2011

Städning!

Fem dagar sen idag som jag skrev i bloggen! :P Upptagen vecka har det varit. ^^ I fredags hade jag utvecklingssamtal, fick inte mina individuella val som jag hade valt. Ska prata med rektorn sen om att jag ska få dem ändå. Hoppas det.
    Sen tillbringade jag hela helgen tillsammans med älskpälsk! <3 Behövde en paus ifrån livet, en helg full av kärlek! Idag firar även jag och Rasmus två år och två månader tillsammans! Hihi. <333


Idag fick jag en bok på posten! :D Tjoho! Jag ska ju börja virka amigurumi, så jag beställde hem en bok av Mia Bengtsson, hennes första. Har även beställt den tredje boken, som kommer ut den 5/5 det här året. Beställde direkt ifrån författaren, så jag kommer få den signerad! Hihi! :D Den kommer hem så snart den släpps. :) Tills dess ska jag försöka virka något ur den här boken! :D
    I lördags så cyklade  även jag och Rasmus runt i hela e-tuna för att hitta det perfekta garnet till mig. :P För mina amigurumis alltså. Vi åkte till Ludwigs, som har 50% på allting, men där var det utsålt på garn. Sen åkte vi vidare till sveaplan, därefter en liten butik bredvid carlavägen och sist till Nystvindan! Där köpte jag mitt garn. Trevligt ställe! :) Sen stanna vi på maxi och köpte lite glass på vägen hem, det var ju så fint väder! :)

Idag så har jag röjt på rummet! Städat och rensat under sängen (massvis med prylar därunder! xD) samt i en garderob på rummet. La ner lite grejer i källaren i en låda, och sedan la jag undan resten av grejerna till loppis! Jag och mamma ska stå vid ett bord och sälja på loppisen i sméhallen den 30e den här månaden. Dyk upp vet'ja! :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar