torsdag, april 07, 2011

DAG 17

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

 Byta liv med.... Ja, det var en svår en faktiskt. Jag skulle nog inte vilja byta liv med någon, i alla fall inte permanent. Kanske för en dag, eller en vecka bara. Och sedan få komma tillbaka till sig själv. Men med vem, det har jag ingen aning om faktiskt! Vore i alla fall spännande att få vara en kille, få en annan syn på allting. Slippa mensen, haha, gud vad skönt! :P Och få slippa pms, vore också skönt faktiskt! :D
    När jag var liten (och då menar jag väldigt liten, typ sexårsålder) så ville jag bli en kille. Men det var bara för att jag var avundsjuk för att dem varken behövde sitta ner eller torka sig efter att ha utfört nummer ett. Hahaha. Roliga minnen. Men aja. Jag gillar att vara tjej nu i alla fall! :D

Men, tillbaka till ämnet lite grann, så vet jag ändå inte någon person som jag skulle vilja byta liv med. Hm.. möjligtvis en påhittad person, som typ Rose Hathaway. Hihi, jag vet Rasmus, jag är nörd. :P För er som inte vet vem det är, så säger jag bara, LÄS VAMPIRE ACADEMY SERIEN! <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar