tisdag, april 05, 2011

DAG 15

Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Haha, den här var ju superenkel ju! Det värsta valet jag någonsin gjort i hela mitt liv var gymnasievalet. Hade jag kunnat gå tillbaka i tiden hade jag gett mig själv käft-smäll om jag tänkte kryssa i "Barn & fritid" som förstahandsval på gymnasieblanketten. Då hade mitt liv kanske haft något lyckligt slut, eller i alla fall någon ljus framtid. Väljer ni barn och framtid för en annan anledning än att "det är låga intagningspoäng", ta livet av er direkt istället. Inte trevligt att dra ut på det på det viset.

Känner mig sorglig och nere idag. Fortsätter tänka på saker som hänt som jag inte tycker om, kan inte hjälpa det. Och det drar ner mig. Skit också! GE MIG EN CHOKLADKAKA! >__<'
    Oh, snap. Slutar skriva nu. Hoppas på att jag är på bättre humör i morgon. xD


Och nu över till: chokladjakt!

1 kommentar:

  1. Du ÄR på bättre humör imorgon! För då får du trots allt träffa någon som är snygg som få! ;D

    SvaraRadera