söndag, april 10, 2011

DAG 19

Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.

 Hejsan hoppsan. Var fullt upptagen igår, så jag hann inte utföra mitt dagliga bloggande. Mer om min dag igår kommer det ett inlägg om senare! :D

Nu till dagens "need to do"! Och det är då en bild på det senaste jag köpte. Jag räknar då det senaste jag köpte för mina egna pengar (har sprungit några ärenden på maxi för päronen efter det, men det räknar vi inte med!). Och här kommer en bild på det! :D

Mina underbara skooor! :D<333
Hhihi. Älskar dem fortfarande lika mycket! c:
    Har inte börjat använda dem än, ska göra det vid skolavslutningen typ. Då det inte är massa lera och slask överallt som man kan trampa i och förstöra skorna med. Och jag vill att dem ska hålla och vara fina hela sommaren! c:  Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar