onsdag, april 27, 2011

Böcker!

Jag har bestämt mig! Jag ska skaffa alla Mari Jungsteds böcker! Inbundna! :D (pocketböcker är något man läser och sedan slänger, det kan man inte ha i bokhyllan, det är min filosofi). Och jag vill gärna ha mina i bokhyllan. :P
    Egentligen bestämde jag mig för att skaffa alla hennes böcker efter att jag hade läst en utav dem, de är underbara! Men nu har jag bestämt mig att så snart jag köpt alla Vampire academy böcker (jag har bara två kvar, var av jag köper en idag) så ska jag börja köpa alla av Mari Jungstedt! :D Jag har redan några, hihi! Så jag är en bit på vägen!

Mari Jungstedts böcker:
  • Den du inte ser (2003)
  • I denna stilla natt (2004)
  • Den inre kretsen (2005)
  • Den döende dandyn (2006)
  • I denna ljuva sommartid (2007)
  • Den mörka ängeln (2008)
  • Den dubbla tystnaden (2009)
  • Den farliga leken (2010)
  • Det fjärde offret (2011)
Dem överstrukna har jag, jag vet, det är dåligt att jag började läsa böckerna i mitten. :P Men visste inte att dem var sammanhängande innan jag läste dem.
     DET ÄR MITT NYA MÅL, SKAFFA DEM ALLA! :D

Men! Mina läsare! Jag behöver hjälp! Hjälp mig hitta ett exemplar av den första boken, inbunden! :) Vore väldigt snällt. Kollade på adlibris och dem hade inte den inbunden. Ska kolla runt på lite flera sidor strax också. :)

10 minuter senare...
Haha! Jag hittade den! På bokus.se! :D Inbunden! TJOHO!

15 minuter senare...
NOO! DEN FANNS INTE I LAGER! ._.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar