söndag, april 10, 2011

Filmkväll igår!

Eller ja, igår och igår. Beror på hur man ser på saken! Filmkväll som började igår kväll, och slutade vid 3 - 4 tiden i morse! :D Alltid trevligt! c:
    Filmkvällen höll hus hemma hos Tim, en klasskompis till Rasmus. Närvarande på filmkvällen var Sara min bästa kompis, Rasmus min älskling och sen jag då. Och Tim såklart! :P

Vi inledde kvällen med... spelande. Haha, ja. Filmkväll med spel. Men det var trevligt ändå, blyg som man är vågade ju inte jag spela, men dem andra gjorde det och jag njöt och hade roligt medan jag tittade på! :) Därefter avnjöt vi alla den underbara filmen, Tenacious D - The pick of destiny! Underbar film, verkligen! Om ni inte har sett den tidigare, så SE PÅ DEN! :P Jack Black är en naturbegåvning.
    Tim hade inte sett filmen förut, men han satt och sjöng med i varje låt dem spelade ändå, haha. Lite komiskt ändå. Vi sjöng alla med i låtarna. Så awesome! :D

Därefter såg vi en hyffsad film enligt min åsikt, inte riktigt min stil på film. Fight club. Men man har ju hört så mycket om den "First rule about fight club, you don't talk about the fight club..." bla bla, något sådant liknande. En Brad Pitt med naken överkropp är dock trevligt, efter att ha sett på Jack Black och... fan, nu mins jag inte vad hans kompanjon hette. Aja. Den andra tjockisen iaf.  xD

Sist så såg vi en film som Mattias (min bästis i Märsta) hade tipsat om. SWAT firefight. Den var bra!  Och så spelade vi lite däremellan filmerna, igen. :P

Kom hem kvart i fyra, tihi! Sov dock inte så bra, för Sara glömde skicka sms om att hon kom hem ordentligt. (Jag och Rasmus följde henne en bra bit, men inte hela vägen till dörren, och någon idiot i en bil åkte fram och tillbaka på vägen där vi gick hela tiden, så det gjorde mig orolig..). Men aja, jag är pigg och glad nu! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar