torsdag, april 28, 2011

Cykel!

Jag är cooling i bilen!
Idag har jag och pappa varit på äventyr! :D
Vi började med ett stopp på Maxi, frimärken och brevpostande! Pappa skulle posta sina streckkoder för att få ett par fredagsmys mjukisbyxor! :D Hihi.
    Sen åkte vi ner på stan, en cykelbutik nära munktell typ, i sökande efter stänkskydd. Men det fanns inga! Bara några svarta, och jag var ute efter silverfärgade (min cykel är silverfärgad). Så vi åkte vidare till Tuna park! Där gick vi in på intersport i sökandet efter ett par inlägg till mig. Och det hittade vi! Så nu slipper jag ha ont i vristerna när jag går! :D hihi!

    Därefter gick vi tillbaka till bilen och tänkte åka vidare till en annan cykelbutik. Men! Då kom pappa på att dem har ju cykelgrejer på coop forum! ;O Så vi svängde in där direkt, och så gick vi in och TJOOF! Bara svarta! ;P Men men, då orkade vi inte mer, så vi köpte två svarta stänkskydd till min cykel! Bara 79kr! ;O

Sen var vi ju tvungna att jaga lite också, vi hade inget hemma att äta till middag. Så... vi svängde in på pizzaresturangen vid Erikssons! ;P Hyffsat god pizza där, men Roma är helt klart godare! Och American pizza såklart!

Pappa som meckar med min cykel :D
När vi sen kom hem så åt vi, och efter det gick vi och mecka med min cykel! Gick inget vidare, mina gamla stänkskydd satt fast som in i helvete! xD Tog lite mer än en timme att få på dem nya stänkskydden. Oh! Och vi har ett getingbo på balkongen, usch! Såg vart det var någonstans nu.

SÅ! Nu är min cykel lika cooling som jag är! :D



Färdiga resultatet! :D<3
Söt bild på Elton som var nyfiken när
jag tog en bild på min cykel, haha! ;P 


 Och bara så ni vet. Pappa och jag lekte Gul bil hela bilturen. Han vann med 14-9 xD hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar