måndag, april 18, 2011

DAG 23

Dag 23 – En låt som får mig att gråta.

 Nästan allting kan få mig att gråta, böcker, filmer, händelser i livet, program på tv, sorgliga bilder, oroliga drömmar... Jag är en sådan person som tar åt sig väldigt mycket, jag tar in händelserna inom mig och påverkas av dem något otroligt mycket. Om jag läser en bok, och det händer något väldigt sorgligt, så kan jag gå runt resten av dagen och vara ledsen och känna att det där sorgliga som hände i boken, det hände egentligen för mig. Eller om någon i boken känner sig jagad, så kan jag komma på mig själv med att också känna mig jagad av någonting. Och så vidare. Och då menar jag inte att jag påverkas lite. Jag menar MYCKET! :P
    Men, saken är den att jag nog aldrig har börjat gråta av en låt. Det är nog det enda här på jorden som inte har fått mig att gråta.

Så, ledsen läsare, jag kan inte berätta om en låt som får mig att gråta. :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar