tisdag, april 12, 2011

DAG 21

Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

 Oh! Spännande!
    Dagen till ära så ska jag bjuda på fler än en bild på mig som är tagen av någon annan!

Jag och hundarna Zigge och Elton! :D
Bild tagen: 23/12-09
Fotograf: Mamma Lena

Jag på mitt vrålåk på Öland! xD
Tagen: 12/7 - 09
Fotograf: Mamma Lena

Jag och Sara åker extreme på gröna lund!
Bild tagen: 22/5 - 09
Fotograf: Sofia Sundin (syster till Sara)

Jag och Eltons små valpar!
Bild tagen: 30/5 - 09
Fotograf: Pappa Ulf

Jag en sommarafton!
Bild tagen: 24/6 - 09
Fotograf: Rasmus Eriksson (Min man!<3)

Jag, otroligt vacker! Grimars-tävling!
Bild tagen: Juni 2001
Fotograf: Daniel (Bror)

Jag, på en cykel i Karlskrona. Nybadad!
Bild tagen: 10/7 - 07
Fotograf: Mamma Lena

Jag på julafton. Paketöppnande! INTE seriös! :P
Bild tagen: Julafton 09
Fotograf: Mamma Lena

Jag i poolen! Hink på huvudet. Alltid underhållande!
Bild tagen: 14/7 - 10
Fotograf: Sanna Sundin (lillasyster till Sara)

Väldigt... oseriös... xD
Bild tagen: 13/7 - 10
Fotograf: Sara Sundin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar