söndag, april 24, 2011

DAG 25

Dag 25 – Min favorithögtid.

 Haha, komiskt att den punkten kommer nu, mitt uppe i påskhelgen! :P Men tyvärr, jag måste meddela att hur mycket jag än älskar dem små söta kycklingarna, letandet efter påskägg och färgglada fjädrar överallt så är inte det min favorithögtid.
    Min favorit är faktiskt julen! Den är så vacker, så mysig, och den håller i sig under så lång tid så man hinner njuta av den ordentligt. Vackra röda, gröna och vita färger överallt, snö på backen, en väldoftande gran i vardagsrummet, pepparkakor, knäck, JULMAT! <3 Och så är det så mycket kärlek, så mycket känslor! Att få ge folk kärlek. Det är så myys! <3 Älskar det! :D 

Ja, mina vänner! Det var den sista punkten, nu är det slut på listan! :D Hoppas ni hade lika trevligt att läsa den som jag hade att skriva och svara på den. :)  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar