torsdag, juni 30, 2011

DAG 1 - Utmaning nr 2

Idag börjar jag! Tjoho! Äntligen igång! :D Har suttit ett tag nu och fotograferat bilder (vi har tyvärr inte äran att äga en scanner, så ursäkta den dåliga kvalitén) ifrån barndomen, så nu har jag fått ihop år efter år bilder ända ifrån 1996! Hahaha, oj vad hemskt. Då var jag tre år! Riktigt grinig och inte villig att vara med på foton, det var jag det! :P Fast tyvärr så saknas åren 1998 och 1999. Mamma och pappa beställde inte dem korten ifrån skolan/dagiset eftersom de var såpass dåliga bilder. Men jag tror ni överlever utan dem två åren, för det är ändå 12 bilder! :D Här kommer dem i alla fall! Var beredda på tjockisbarn! (Jag var aldrig ett sött barn enligt mig själv, jag blev istället sötare med åren!)  
    Om ni klickar på bilden så blir det en större bild!

1996 - Tre år gammal! Hatade att bli fotograferad, värsta som fanns! Hahah!
1997 - Fyra år gammal! Fortfarande inte kul att bli fotograferad. Ser riktigt elak ut... xD
2000 - Sju år gammal! Nu går det bra att le på bild! Första klass i skolan nu också!
2001 - Åtta år gammal! Nalle puh freak, hela rummet fullt med Nalle puh grejer! xD
2002 - Nio år gammal! Tredje klass! Ser lite knubbigare ut. Gott med ostbågar? PAGE!
2003 - Tio år gammal! Randigt, usch! Lite längre hår här! Tack och lov!
2004 - Elva år gammal! Femte klass! USCH VAD TJOCK! xD Men solbränd.
2005 - Tolv år gammal. Nu börjar det likna något! Långt och fint hår, svart tröja! Lyssnade mycket på slipknot! xD
2006 - Tretton år gammal! Längsta håret ever! :P Sjuan! Skiftingehus. Hemskt år!
2007 - Fjorton år gammal! Gud så söt jag var! Djurgårdsskolan här, mycket bättre! Färgade håret svart och rött två månader senare! Awesome!
2008 - Femton år gammal! Nionde klass! Ett halvår efter att kortet togs så blev jag tillsammans med Rasmus! Vi gick i samma klass då! :) Superman var ju dock mest awesome. HÅRET FÖRSVANN LITE! Hihihi!
2009 - Sexton år gammal! Första året på barn och fritid. Rödhårig! Håhå! Fortfarande kort hår!

Och tyvärr så fick inte vi ta individuella kort andra året på gymnasiet, (snåla jävla rektor, NV-eleverna fick minsann det!) så istället får ni se den här!
    Den är ifrån augusti 2010! Strax innan skolan började! Ser ungefär likadan ut idag, fast en hel del längre hår!

Vilket år var jag som finast då? Kommentera svaret! :D 

Och i morgon så kommer jag att göra utmaning nummer... 13!

2 kommentarer: