måndag, juni 20, 2011

Nackspärr!

Någon som visst glömde sitt framhjul,
nej men hoppsan!
Symboliserar hur jag känner mig idag,
rörelseförlamad!
Hefflette! Nackspärr som in i helvete nu idag när jag vaknade! Kan inte ens böja huvudet åt höger axel eller vänster axel! xD Får väl sitta här rak som en pinne. Många år sedan som jag fick en sådan här nackspärr... var nog i femman i grundskolan senast. Och nu börjar jag i höst trean på gymnasiet, så, många år sen! :P

Har ingen aning om vad jag ska göra idag under förmiddagen. Kanske att jag och Rasmus åker och hälsar på vår gamla SO-lärare ifrån nian efter att Rasmus slutat jobbet, alltså efter fyra. Vore trevligt, han är en riktigt bra lärare! :) Sen ska jag och Rasmus antagligen åka och shoppa lite, födelsedagar närmar sig! Hoppas bara min nacke blir bättre tills dess... xD

På onsdag så ska Ina komma hit, jippie! :D Vi ska ha en liten virkkväll! :) Ser jag fram emot! Och på onsdag så åker även Rasmus upp till Härnösand och kommer inte tillbaka fören på söndag. Kommer sakna min abonnent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar