tisdag, juni 21, 2011

Införskaffat...

Visitkort är nu beställda! Hahaa, den förväntade ni er inte va? ;) Men jo, det är sant! För min pyssel-verksamhet. Har tidigare använt ett vitt utskrivet papper med lite text på, ingen höjdare. Nu blir det lite elegans, färger och stil! Köpte på mig ett startkapital på 500 kort, borde räcka något år i alla fall. :P Hur dem ser ut får ni se sen när dem kommer! ;)

I natt åker Rasmus, buhuuu! Kommer bli tråkigt utan honom. Men jag ska i alla fall träffa Ina i morgon, det blir skoj! :) Fast... jag har ju i och för sig lånat hans 360... så någon har jag väl att underhålla mig med, hihi! Spelade lite Brütal Legend nyss, riktigt awesome! <3

Har redan samlat på mig lite förslag för min utmaningslista! Men behöver flera! Tänkte att man skulle hålla på i en två veckors period, så 14 förslag behöver jag! :) Kom igen nu då! c: PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar