fredag, juli 01, 2011

DAG 2 - Utmaning nr 13

Hihi! Tog lite tid med utmaningen idag, men jag hann bli klar innan tolvslaget i alla fall! :) Och dessutom så har jag varit iväg och klippt mig idag också! Och handlat på maxi med mamma! :) Började väl virka vid lunch, sen åkte jag och klippte mig och sen handlade vi och efter det blev det mat. Så sen vid kanske... framåt sex tiden så började jag virka igen!  
Och först så virkade jag en... maskot! :D
    Mönstret till den finns i Mia Bengtssons första amigurumi bok! :)

Bilderna är kanske inte världens bästa, men det är mörkt på rummet så kan inte få så bra bilder :/
Tar bättre i morgon! :D
Och han har en liten blomma också! Hihi! :)
Daisy i bakgrunden! :)
Och det andra som jag virkade idag var... en Cupcake! :D
   Och mönstret på den hittade jag på någon random engelsk sida. Ska skriva om den sidan och det mönstret sen på min pysselblogg någon gång :P Ett engelskt mönster alltså, en riktig  utmaning att kunna engelska virk-förkortningar! Men jag klarat! :D Här är den! (Tillsammans med Daisy och maskoten! )

Om nom nom.
Röd/rosa strössel! Dåliga bilder, som sagt. Kommer bättre en annan dag!
Och så ska ni ju såklart få se en bild på min nya frissa också! :D 

Lugg igen! Och riktigt uppklippt och urklippt. Ni kanske inte tror det, men jag har extremt tjockt och väldigt mycket hår på huvudet. Blir ganska tungt och tjockt. Skönt att få det urklippt! :)
Och det ni heller antagligen inte kan tro är att jag ärvt det av min pappa... hahahahha!
Jag menar, där ser ni hur pappa ser ut i håret xD!



It look so... delicious...

I MORGON BLIR DET UTMANING NUMMER... 14!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar