tisdag, juni 07, 2011

Damn you ananas!


Suck. Skolan är ju bara värdelös den här veckan. Idag hade jag inte en enda lektion under hela förmiddagen, och klockan ett hade jag en två timmas lektion som gick ut på lite information om skolavslutningen, och sen blev det att spela kubb i rinmansparken. Såååå värdelöst! xD I morgon har jag inga lektioner. På torsdag har jag inga lektioner. Och på fredag är det avslutning. Nödvändigt!?

Min engelska/svenska lärare har jag nämnt förut. Ni vet, hon som jag... verkligen inte tycker om. Förra veckan kom hon med informationen om att jag måste skriva en "Book report" som vi gjorde på engelskan för över ett halvår sedan. Jag gjorde den inte då för tillfället, eftersom som sa att den inte är med på betyget vilket som. Men självklart så kommer hon sista veckan och säger att jag måste göra den nu! KÄRRING! >___<'
    SÃ¥... i morgon mÃ¥ste jag gÃ¥ upp jättetidigt för att skriva den där skiten för den ska vara inne innan 11.00. För jag kan inte göra den nu pga huvudvärk, mÃ¥r inte sÃ¥ bra, som alltid.

OCH ANANASJÄVEL! Gick och la mig och sov i två timmar förut eftersom jag hade sådan jävla huvudvärk. Sen vaknar jag och är lite smått hungrig och sugen på något. Så ser jag en god ananas i fruktskålen, så jag tar och skär upp den och sätter mig och tittar på lite csi. Men efter 3 - 4 bitar så börjar det göra ont som fan i käften. Så jag slutar äta och upptäcker att det svider i hela munnen och över läpparna. Försökte tvätta munnen med vatten och gurglade massor med vatten, drack lite cola också. Men nu, en och en halv timme senare så gör det fortfarande lika ont. Pratar som ett mongo också, svider och är svullet.
    Men grejen är den, att jag tÃ¥l ju ananas! Har ätit det massvis med gÃ¥nger förut utan nÃ¥gra som helst reaktioner. Wierd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar