tisdag, juni 14, 2011

Säng säng säng!

Sova sova sova... SÄNG! 

Nej men, okej. Jag är allvarligt trött. Vet inte varför, har sovit som en stock hela natten ut, åtta timmar. Dock så drömde jag någon riktigt invecklad dröm om varulvar, framtiden och hur människan har förintat allt vackert, kaos i världen och människor jagar människor. Sen där i början så stod jag och höll i en stor flaska med cola, mums! :D
    Nej men okej, erkänn att den var lite konstig? Ville inte sova mera, blev läskigt där med varulven xD Så gick upp och åt frukost samtidigt som jag kollade på Jim's värld istället. Men nu vill jag sova igen, har svårt att hålla ögonen öppna. Även fast jag har ätit, druckit cola och varit ute i friska luften! Jobbigt! >__<' Men antagligen så är det väl sommarlovet som slagit in, kroppen har ställt in sig på att "Nu ska här vilas!". :P Hihi. Men jag vill pyssla! ;O Men orkar inte... kanske i kväll? c:

Vi slänger in några bilder ifrån i fredags också! McFlurry efter avslutningen med Rasmus och Ina! :D 


 Idag blir det väl till att kolla på några avsnitt av CSI, förhoppningsvis pyssla lite och förhoppningsvis så kommer Rasmus över efter jobbet. Hihi, han och Ina rensar rabatter just nu! Stackarna! Men jaja, de har i alla fall jobb och tjänar pengar. Hade jag också behövt! >__<' Vill fan ha körkort i höst, inte i vår... Fast då kanske jag borde övningsköra lite mera också...? Jag ska! ;O

FÖRRESTEN! Jag vann en tävling i november förra året, visste ni det? Jo, en privat tävling som en tjej höll i och hon ansvarade för den själv och sådär. Jag har fortfarande inte fått mitt pris! De som kom tvåa och trea fick sina pris typ tre veckor efter att tävlingen avslutats, och hon bad så mycket om ursäkt för att de tog sådan tid! Låt mig se nu... November, December, Januari, Februari, Mars, April, Maj, Juni... Ah! Vi har passerat åtta månader utan någon skymt av priset! Och låt mig tillägga att jag har påmint henne många gånger, och hon har alltid nya ursäkter... Börjar för fan tröttna! >__<'  Här är bidraget jag vann med...


Skulle jag hålla i en tävling och låta vinnaren få vänta i åtta månader så skulle jag skämmas så jävla mycket att jag skulle gett vinnaren massvis med extrapriser för all väntan! Jag skulle be om ursäkt så jävla många gånger att det inte vore sant! Det skulle vara min första prioritet att göra i ordning och skicka iväg direkt när jag vaknade upp på morgonen! Till och med innan jag gick på toa! ._. Jag skulle inte ens låtit det gå såhär långt... Men jaja, det är väl bara jag det! >___<'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar