fredag, juni 10, 2011

Sommarlovet, here i come!

Idag så är det avslutning, yeay! Ska till skolan klockan tio och kolla på något grejs i aulan. Efter det ska vi till klassrummet och fika med klassen. Right. Det är ju meningen att det ska vara trevligt och socialt, men... Ja, inte med min klass. Alla tar fika om klassföreståndarna bjuder på, alla sitter och pratar med sina kompisar samtidigt som de snabbt äter upp fikat, sen går alla. Trevligt, eller hur!
    Sen måste jag dock vänta i typ en och en halv timme på att Rasmus klass (som har enormt mycket mer gemenskap) ska sluta dem också. Sen blir det McFlurry på strömsholmen! c: 

Det är jätteskönt nu när det är så varmt och skönt ute, men värmen tar all min pysselenergi! >__<' Inte snällt! Får överkompensera det med cola. Men jaja. Nu ska jag nog se ett CSI avsnitt innan jag börja göra mig i ordning. Samtidigt som jag måste passa Pissenisse... >__<'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar