söndag, juni 05, 2011

Blommor

Idag är det lite svalare ute, tack och lov! :P Skönt med 30 grader igår, visst, men så vill man inte ha det varje dag! :)
    Idag så åkte jag och mamma och köpte blommor! Planterade några av dem på balkongen och några i rabatten nere på tomten. Blev riktigt fint! Men en av blommorna hatar jag! Jag bar ju på blommorna medan mamma gick och plockade på sig dem och gav till mig, så jag fick gå runt med en häng-växt som kliade på mina armar något ofantligt! kliar fan fortfarande, måste ha fått någon reaktion av dem eller något. Men den var fin! :P

Den där, som hänger ner till höger. Den som kliade. ^^
Den här var riktigt fin!
Sen så lekte jag lite med Neo på tomten också när vi kom tillbaka. Först så rensade jag lite maskrosor iofs. Och så hjälpte jag mamma fota utställningsbilder på Neo också, men sen fotograferade hon mig istället när jag lekte med honom, haha :P

Såhär bra gick det med mammas utställningsbilder, haha xD! Neo diggar mig och kameran mera! :P

HAHHAHAHA!

Han la sig på min rygg. Så det blev payback! ligger du ovanpå mig så ligger jag ovanpå dig! xD Sen bet han mig i pannan också! Och då bet jag honom tillbaka i pannan! xD

1 kommentar:

  1. Hihi, roligt värre! Du får bita honom från mig också! ;D

    SvaraRadera