måndag, juni 27, 2011

Utmaningslistan!

Nu har jag äntligen färdigställt min dagliga utmaningslista! Har fått många förslag ifrån vänner och bekanta, och så har jag lagt till någon själv också. Sammanlagt 14 stycken utmaningar! Tänkte börja med dem på nu på onsdag! :D

    Jag kommer att göra upp en skål med 14 stycken lappar som är numrerade ifrån 1 - 14, sedan lägger jag dem i en skål och varje dag så drar jag en lapp! Enda undantaget då jag skulle byta lapp var ifall jag fick en följdlapp ifrån en tidigare utmaning (finns en sådan).
Vill ni ha er en liten tjuvtitt på några av utmaningarna? ;) Här har ni några!  

-Baka tigerkaka
-Göra ett egopic collage med bilder från varje år
-Lära mig att sticka
-Fotografera fem saker som beskriver dagens känsla
-Gå ut och spring 2,5 km

1 kommentar: