fredag, juni 17, 2011

Majs eller bajs?

Jag har funderat. Och nu har jag funderat färdigt. Jag ska ändra mina reaktions-knappar lite. De ska bli så att man kan antingen välja bajs eller majs. Majs är då positiv inställning till inlägget, och bajs är då en negativ inställning till inlägget. Jag tycker det blir lite roligare då! :D Hoppas ni inte bli allt för ledsna för att jag ändrar dem, och tar bort "Kaka"-knappen och "Dagens ungdomar!"- knappen. Dags för nya tider! :D

Det här är Senior. Fick honom i en tidig
födelsedagspresent förra fredagen!
Apropå nya tider. Sen förra veckan har jag gått ner 0,7 kilo. Grattis till mig. Sakta men säkert neråt på vågen. :) Den här sommaren ska det bli ändring! Sista sommaren jag använder mina nuvarande badkläder, för nästa sommar ska dem fan inte passa längre! :P

Väntar på en beställning. Pärlor, once again. Hoppas på att den kommer idag, men tror inte det. Men den ska nog i alla fall komma nästa vecka! :) Yeay! Sen får jag förhoppningsvis priset ifrån tävlingen jag vann i november idag också, för två dagar sen sa hon att det var skickat så. Kom inte igår, så då borde det dyka ner i brevlådan idag!
Ska vi lägga upp någon fin bild här vid sidan om också, och fira att det är fredag? Vi tar någon jag har på mobilen... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar