söndag, juni 19, 2011

Fullsmockad helg!

Oj oj oj, mycket har hänt den här helgen! I fredags så kom Rasmus över efter jobbet, stackarn som fick arbeta ute i rabatterna i spö-regnet! <3 Innan det så åkte jag och mamma och shoppade loss på maxi och på stan. Jag behövde en ny förvaringslåda till alla mina pärlor. :P God lasagne serverades till middag sen på kvällen, mums! :)

På lördagen så hade jag och Rasmus Sagan om ringen maraton! Vi kollade igenom alla tre filmerna, förlängda versionerna! :D Skit nice! Blev väl en elva timmar som man satt bänkad framför tv'n, haha. :D Men tyvärr så var det ju fint väder ute då... så blev inte riktigt lika mysigt som det hade varit ifall det regnat.

Och så idag, så regnar det. Och då åkte vi till vilsta marknaden! xD Hade varit trevligt om vädret hade varit på omvända dagar istället, men jaja, det var trevligt på marknaden ändå, lite kallt bara! :P Köpte på mig ett lager med strumpor! 14 par för 100kr, vem kan stå emot det? Gav ett par till mamma dock, fanns ett sött vitt par med Fjant på, ni vet, han ifrån den där urgamla filmen Trolltyg i tomteskogen? :P Hon köpte den filmen i julas, så då tyckte jag hon skulle få ett par matchande strumpor :P! Och så ett par till Rasmus också, med en älg! Så 12 par till mig, räcker nog ett tag. :P

Gröna, Djävul, Mönstrade, Pingvin med brillor, Prickar, Ränder, Kossor, Flodhästar, Pingviner
Lysande orange, Lysande grön och Klar lila
Där är dem alla, skrev text till varje ifall man inte ser vad det är på. Haha, pingvinerna är coolast, står "I AM TOO COOL!" under dem. Fräcka va? :D Sen köpte jag även ett par foppatofflor, smidiga att ha och slinka ner fötterna i när man måste rasta Pissenisse hela tiden. Slimegröna blev dem, med ett litet "smycke" i form av ett hjärta med vingar. Rasmus köpte en snygg drake och lite chokladtoppar ^^
    Därefter åkte vi ner på stan och kollade runt lite där. Hittade en jättesöt BH på rea på H&M som jag var tvungen att köpa, bara 75 kr. :)

AWESOME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar