torsdag, juni 09, 2011

Snart är det fredagsmyys...!

I morgon. Är det. FREDAGSMYS!

Värdelös dag, yesh. Ingen skola. Varken idag eller igår. Avslutning i morgon. Känns meningsfullt? Komma dit, bli irriterad på klassen och skolan, gå hem? Aja, blir iaf McFlurry efter avslutningen, det är gott. Och bio på kvällen! x-men! känn er avundsjuka. Jag känner mig konstig idag. Måste vara den extrema luftfuktigheten. Seriöst, jag visste inte att vi bodde i regnskogen? xD

Jag virkade en nalle igår. Jag fick ett paket på posten idag med grejer ifrån Loveknitting, en bok, virknål och lite ögon och näsor till amigurumis. Jag är irriterad på Neo idag, han bajsa på golvet 30 sekunder efter att mamma åkt till jobbet. Jag plockar inte upp bajs... Det luktade illa... Ehm. Ni märker att jag berättar massvis med saker nu va? Ehm, vad mer... Det smakar kassler i min mun. Inte konstigt, jag åt nyss kassler. Plötsligt existerar jag igen, spännande.
    I morgon ska Ina få ett påskägg. Det var meningen att hon skulle få det vid påsk, men komplikationer uppstår... SCHNEEEEEH! Vad ska jag ha på mig på avslutningen i morgon? Bara Rasmus som bryr sig egentligen. Den sötnosen. En skjorta. Turkos? Sure thing.

HÖHÖHÖ. Nu ska jag.. ehm.. göra något annat. Jag lovar, ingen läste ens mitt babbel. Jag babblar och säger onödiga saker när jag är... konstig. Jag är alltid konstig. Men ändå. Skillnaden är bara att jag skrev babblet nu. Naglarna målar vi blå.
    BAII BAAIIII!

1 kommentar: