torsdag, juni 23, 2011

INAA!! :D

Hihhi, idag träffade jag henne! Ina! c: Så fint namn! Det liksom bara rullar fint ut över tungan... Iiinaaaa...! Eller hur!? :D

INAA!!!

Okej. Jag erkänner. Jag kaaanske har druckit lite för mycket coca cola under en kort period. Kanske.
    Men i alla fall, det reducerar ändå inte det faktumet att jag faktiskt träffade Ina idag!  Vi virkade, hihi! c: Jag gjorde en jordgubbe och Ina en apa! Jag hann inte göra mer än en jordgubbe... jag pratade för mycket, haha! xD Men tror inte hon hade något emot det! :) Tihi!

Jag är trött. Bäst att jag dricker upp det sista i colaglaset! Sådärja! Nu orkar jag skriva klart det här inlägget! :D 

Ihh, det piper i mina öron! ;O Piiiiiiiiiiiiip...... Men nu förstörde min gäsp det, attans! Men okej, tänkte jag skriva  något mer seriöst här eller? Ehm... Jag ska träffa Ina igen på fredag. Det är seriöst. Och det är kul också! Sen har jag faktiskt bestämt mig för att jag ska ha den där utmaningslistan, behöver bara lite fler utmaningar! Ska låta det hålla på i en två veckors-period! Så, 14 utmaningar! För tillfället har jag... så att det räcker i en vecka! Alltså sju. Så sju till! Kom igen nu, visa mig kommentarer!
 

Eh, vi slänger in någon bild också! Så ser det inte så tomt ut! :D

 Jag löste korsord idag också! Klarade hela alldeles själv, hehehe! Är man skillad eller är man skillad? ;) 
    Nej men seriöst, dem där är riktigt luriga ibland... MEN IDAG KLARADE JAG DEN UTAN PROBLEM! IN YOUR FACE!

GODNATT! 

1 kommentar: