måndag, juni 20, 2011

kvällning...

Försökte sova, men gick inte bra. För mycket tankar i huvudet. Så tänkte skriva av mig här lite grann och sen försöka sova igen. :)
    Nackspärren är bättre nu förresten, den känns fortfarande av en del när jag böjer huvudet åt höger, men inte alls lika illa som det var under förmiddagen. Lyckligt nog. :) Fick mitt paket idag också, ifrån Pagoni.se! Pärlor och smykestillbehör! Älskade det! :D Gjorde i ordning ett armband direkt, väldigt stilrent och snyggt. Orkar inte lägga in bild på det nu. :)


Pissenisse börjar övergå till Neo nu. Han pissar inte lika mycket inne längre. Han sa till två gånger idag att han behövde gå ut, riktigt duktigt! Han är jättestor nu, ingen volpis längre snart. Den jäveln har ju gått från att väga fyra kilo när vi köpte honom till att väga elva nu! :P Och det är under fem veckor! xD Han växer snabbt.

Jag funderar på att lysa upp bloggen med en daglig utmaningslista. Varje dag så ska jag utmanas att göra någonting nytt! Skriv gärna ner förslag på vad jag borde utmanas att göra! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar