onsdag, augusti 08, 2012

Shoppingtur på stan

Mina nya skor
Idag så var jag och Rasmus nere på stan och spenderade en del av våra löner. Jag köpte en tråkig, men väl behövd, sladd till datorn, ett par nya skor och några nya foto album. Skorna var ett riktigt kap, de har kostat 500 från början, men jag fick dem för 150 kr! Hihi, inte illa om jag får säga det själv. Rasmus köpte lite andra saker. Ett par nya shorts för träning, han bjöd även på lite lunch på donken och så köpte även han nya skor, men två par! Också dem till bra pris. Jag gillar stadium! Butiken som jag köper det mesta ifrån.

Foto-albumen jag köpte är mitt nya pågående projekt. Jag har tänkt framkalla de flesta av alla foton jag har ligger på min dator, så man kan sitta och bläddra bland dem i framtiden och nostalgi-trippa (en av mina favoritsysselsättningar). Jag lägger fotona i tidsordning, år för år och dag för dag. Så det blir lättare att hitta en specifik händelse. Jag har redan 2010 färdigt, fotona är framkallade och inplacerade i två album (ca 400 bilder) och jag har skrivit en tillhörande text till varje bild. Nu försöker jag välja ut foton som jag vill ha med till 2011 (åter igen, ca 400 bilder), men jag känner att jag behöver lite fler foton än vad jag har, man vill ju inte ha ett halvtomt foto-album.
    Är det någon som har några foton på mig eller ifrån något jag var närvarande på ifrån 2011? Skulle vara till stor hjälp! :) Skicka gärna i så fall! Även om ni har några foton ifrån något annat år, så kan jag kanske ha med dem när jag ordnar upp album för det året :)! Tack på förhand!

2 kommentarer:

  1. jag har bara bilder från sudenten..

    kan skicka dom till dig någon dag :)



    Snygga skor!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du borde skicka dem bilderna! :) vill jättegärna ha dem, vore jättesnällt! Kan du inte skicka dem till min mejl? sara39_@hotmail.com

      Tack! :D

      Kramizzz!

      Radera