fredag, augusti 10, 2012

En smaskig rubrik

Hallå där! Gissa vad jag gjorde idag? Åt årets första slagstaglass! :D Vädret var vackert, solen sken och det var varmt och skönt. Rasmus kom över hit och vi kände oss båda lite sötsugna. Finns det något bättre tillfälle än så till att cykla och köpa slagstaglass? Svar: Inte vad jag kan komma på!

Vi mådde båda lite dåligt över hur dåliga vi varit på att äta slagstaglass, under tiden som jag och Rasmus varit tillsammans (snart tre och ett halvt år) så har vi endast, fram tills idag, bara ätit slagstaglass en enda gång! Och det var förr förra sommaren! Illa illa. Men nu är vi i alla fall uppe i två slagstaglassar under vårat förhållande, två är i alla fall bättre än en. Haha, och så känner man sig lite underlägsen när man pratar med Ina, som är uppe i ca 15 st slagstaglassar detta år! xD Ohh, jag är avundsjuk på henne! Jag och Rasmus måste bli mycket bättre på att åka dit och äta glass. För godare glass finns det ju inte. 

Rasmus var till och med så finurlig så han såg till att vi båda fick varsin glitterpinne i våra glassar, hoho! :D

Av en ren slump fick jag till och med en lila sked till min glass, kan det bli mer perfekt!? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar