onsdag, augusti 22, 2012

NYA DATORN I MINA HÄNDER!

Wohoo! Igår blev mitt ID-kort klart och jag tvekade inte en sekund med att åka ner till maxi direkt efter och hämta upp min nya dator! :D Nu har Rasmus hjälpt mig lite med att fixa upp den med bra program osv, så nu är det fritt fram! :D Jag är fett glad! c: Fett fett fett glad! :D

Tyvärr ser man ju ut som en riktigt kriminell person på ID-fotot... riktigt hemskt. Men det är väl inte meningen att man ska se bra ut på sådana bilder? Jag har i alla fall aldrig gjort det! :P

Idag tittade jag och Rasmus på en av mina nyaste filmer "Jag saknar dig". Den var riktigt bra, men även en riktig snyftare! Hade en stor klump i halsen av sorg genom halva filmen ungefär. Men den var riktigt vacker! Det är något speciellt med svenska filmer... dem får ut känslor så mycket bättre än till exempel amerikanska filmer.
    Det var en jättebra låt med i filmen också, eller själva bandet var ju bra dem också. Men här är i alla fall toppen låten. I like it. 

2 kommentarer:

  1. så hämsk blev den ju inte!!!!

    har också sett den filmen jag började gråta och jag brukar ALDRIG gråta till en film!!

    men den var bra ocg väldigt sorgsen tycker jag ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nej kanske inte jättehemsk, men ändå inte bra heller! :P
      Brukar du inte ens gråta när du kollar på Micke och Molle!? :O Jag gråter ALLTID i en scenen när tanten ska lämna bort Micke... usch...! Och så grät jag i slutet av Marley and me också. Jättesorglig film, men också jättebra!

      Radera