fredag, augusti 24, 2012

Livet som en arbetslös, fattig student.

Idag så sov man till tio, även fast jag ställde väckarklockan på nio. Hade tänk att gå upp lite tidigare än vanligt för att få lite mer gjort under dagen.. men ja. Gick inte så bra att gå upp vid nio. Kändes inte rätt helt enkelt. Så vid tio tvingade jag upp ögonen och slängde benen över sängkanten och sa till mig själv att "Nu får det vara nog med sömn för dig Sara!". Efter lite frukost och bläddrande i veckans reklam så blev man lite piggare... men sen satte man sig i soffan och glodde på tv... Hahah, ingen inspiration till att göra något annat! xD

Lite lustigt också. När jag satt där i soffan och glodde på tvn så hörde jag att posten kom. Gick och tittade och oj! En ny tandläkartid till mig! Inte så konstigt i och för sig, snart får jag ju inte gratis tandvård längre... men det konstiga är att jag fick ett likadant brev igår också... med en annan tid. Så nu har jag två tandläkartider... samma dag... xD Får ringa och höra efter vad dem egentligen tänkt! :P

Men sen när mamma kom hem från jobbet vid två så åkte vi och handlade tillsammans, så något vettigt gjorde jag idag i alla fall! Vi åkte till rusta där jag bland annat köpte en fin liten hatthylla i svart trä som jag såg i reklamen under morgonen. Fint till lägenheten sen! :) Efter att även ha varit på maxi så åkte vi och hämtade upp ett paket som jag hade fått... MER FILMER!!! :D

Mina filmer som jag köpte begagnade,
en annan filmsamlare som hade tröttnat på dem.
Men inte jag! :D 

Några filmer jag köpte från blocket också... hehe...
men dessa tre, extended edition, för 150 kr!
Har velat köpa den under en lång tid nu! :) 

Och här är lite filmer som Rasmus köpte också.
Vi fick dessa filmer + mina nio på första bilden
+ två som mamma köpte för 400 kr! Begagnade då.
I bra skick och allt. Inte illa, det är ändå 19 filmer! 


MIN NYA DATOR SOM SYNS I BAKGRUNDEN! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar