torsdag, augusti 16, 2012

Just my luck

I tisdags så kom min dator, var bara att hämta ut den på Ica maxi! Jag blev lite smått lycklig då, köpte en  datorväska också så man kan förvara den ordentligt ifall man ska åka någonstans. :) Men när jag går ner till maxi för att hämta ut min dator så visar det sig att min legitimation har gått ut... en månad tidigare... Jag hade ingen som helst aning om det själv, och jag har heller ingen annan legitimation tills hands.
    Så... det var bara att  vänta tills idag, då mamma hade tid över, för att åka ner till polisstationen och fixa en ny legitimation. (Behövde mamma närvarande för att kunna ha någon som kan säga att "jag är jag".) Det skulle kunna ta upp till fem arbetsdagar innan jag får legitimationen, så jag bör ju hinna få det i tid nog så jag kan hämta ut paketet på maxi innan dem skickar tillbaka det... (Paketet ligger på maxi i 14 dagar innan dem skickar tillbaka det till avsändaren.)

Önska mig lycka till! Vill verkligen inte behöva betala massa extra pengar ifall dem skickar tillbaka paketet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar