söndag, augusti 05, 2012

Rasmus har sina kontakter...

På McDonalds! Titta vad vi fick! Helt gratis, utan att köpa plusmeny, hehe! Rasmus skulle ha fått dem förra sommaren egentligen, men det hanns aldrig med. Så då fick vi dem nu!
   En familj (Sjödins), varav en av medlemmarna är barndomskompis till Rasmus mamma, är väldigt nära vänner med Rasmus och hans familj (krångligt att förklara xD ) och det var i alla fall en tjej ur den familjen som ordnade fram glasen ! :D Jenny heter hon  :) Trevlig tjej, har bara hört talas om henne förut men aldrig träffat henne fören nu under semestern då jag och Rasmus besökte dem! Hade inte träffat någon ur deras familj, inte bara Jenny... Åhh vad det här låter invecklat i min skalle när jag försöker skriva ner det.. xD 
   I alla fall, jag hade aldrig träffat någon av dem förut, bara hört massa goda ord om dem ifrån Rasmus. Men nu har jag träffat dem, och jag har otroligt svårt att komma fram till några människor som är mer underbara än vad dem är! :) 

Slänger in en vacker bild på min kära Yoshi (som såklart följde med på semestern) när han tittade ut på den vackra himlen ifrån bilen! 


2 kommentarer:

  1. stackars greta :(


    vad gullit gosdjur :)

    nu har jag en blogg på blogspot också ;)//mickis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, fick den av Rasmus! :D Ja, har sett det ! ;) Ser bra ut!

      Radera