fredag, augusti 24, 2012

Hittar ingen inspiration...

Jag vill jätte gärna göra något kreativt. Några armband, virka något eller liknande. Men varje gång jag försöker... så känns det som vatten som rinner mellan fingrarna, jag kan inte hålla kvar i min inspiration. Och nu kan jag inte hitta den någonstans... Jag vill verkligen göra något, men det går helt enkelt inte! Tog precis fram mina grejer för smyckestillverkning. Försökte matcha trådarna med pärlorna och komma på något nytt vackert... det gick åt helvete! Allt såg bara fel ut. Usch. Jag har inte haft några sådana här problem förut när det gäller pyssel...

Hur hittar man inspiration...? 

1 kommentar:

  1. testa att söka på google

    t.ex roliga/söta virkningar
    eller någontig med smycken.

    sökte lite igår på det jag hittade lite saker men vet ju inte vad du gillar.

    jag själv håller på att samla på pärlor och nästa månad ska jag köpa ett "sett"
    det är ett pärl sett då jag får med alla grejer jag behöver för att pärla ett porträtt av en bild tex av en människa :)

    SvaraRadera