söndag, augusti 19, 2012

En gratulation är nog i sin ordning!

Jag har nu nått ett till av mina års-mål! JAG HAR ÖVER 250 FILMER! :D

Förra veckan så fick jag en film av mamma och pappa, Trollkarlens lärling. Jättesnällt av dem! :)
    Här om dagen så beställde jag några nya filmer från cdon.com (min favoritsida), det var Förtrollad, Draktränaren, Red riding hood och Austin Powers (tvåan). Men sedan ville jag även ha den sista Austin Powers filmen, men den fanns tyvärr inte på cdon, så jag fick istället vända mig till ginza.se. Där hittade jag den sista Austin Powers filmen och även Dumma mej för ett billigt pris.

Men! Här är grejen, båda Austin Powers filmerna hade jag sedan tidigare, fast på VHS! Men nu har jag bytt ut dem mot DVD-filmer istället! Det sparar mer plats då.. hihi... Och innan nu frågar, nej jag har inte många VHS filmer, just nu har jag bara sex stycken. (Början på min filmsamling för så många år sedan...) Jag har för avsikt att byta ut dem alla. Det kanske blir mitt nya mål?

Jag tänker fortsätta uppdatera siffran på hur många filmer jag har här på bloggen! ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar