torsdag, augusti 30, 2012

Pysselhumör!

Åhh, jag har blivit på ett sådant pysselhumör dem senaste dagarna! Tror det har mycket att göra med Ina som kommer hit och pysslar faktiskt! Men nu känner jag att jag vill fylla på mitt lager med pyssel-material! Här är några saker som jag kan säga direkt att jag vill ha just nu! Ska försöka köpa det sen när jag har pengar över till det ! :)

På lördag så ska jag och Rasmus befinna oss och sälja våra smycken på Ärladagen! Det är då i Ärla... Blev ju en del smycken kvar efter företaget som vi gärna vill ska få nya glada ägare! :) Vi kommer såklart ha speciella rabatter på smyckena där! Sugna? Dyk upp! :D Och om inte, hör bara av er till mig, jag kan fixa rabatt till er också! ;)

Grått garn av märket Muskat, i just denna gråa färg.
Jag vill virka en söt flodhäst med denna färg! :) 
29 kr/nystanet på Nystvindan.

Decoupage-lim! Efter att ha upptäckt skönheten i det.
Panduro för 99 kr. 

En hobbysax, som man kan klippa i metall och hårdplast med! :D 
ClasOhlsson för 159 kr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar