söndag, augusti 05, 2012

Hemma från semester

Huset som vi bodde i
Nu är jag hemma efter att ha varit borta i en vecka på semester! Har varit på Höga kusten tillsammans med päronen och Rasmus, en riktigt trevlig och mysig vecka! :)

Veckan passerade förbi snabbt, för snabbt faktiskt. Men vi hann med mycket kul, vackra platser blev besökta, berg bestegs, gamla bekanta till Rasmus träffades och mycket shoppande blev gjort! Bland annat så upptäckte jag skönheten i DollarStore, där många priser är fantastiska! Jag besökte DollarStore fyra gånger under en vecka, hehehe... Köpte tre vackra glasskålar samt massa plastförvaringsburkar till flytten hemifrån sen, båda Charlies änglar filmerna, tre kakburkar med The Simpsons, en väggklocka med The Simpsons, massa nagelfilar, hårsnoddar och söta massage-sköldpaddor! Och lite godis såklart.

Vi besteg även Skuleberget i fredags. 294 meter högt är det! Något att skryta med. Tog sin tid, och det var lite jobbigt, men det var värt synen av utsikten från toppen! Speciellt jobbigt var det eftersom jag hade världens jävla skoskav då också, usch...

Utsikten ifrån Skuleberget, halvvägs upp.

Vi tog liften ner, det var mysigt! 

Vi besökte även ett ställe kallat Rotsidan, vackra klippor vid havet. Mycket stiligt!

Rasmus dirigerar havet!
Splash!

Många stenar, Rasmus ville leka apa och få ur allt spring i benen som han hade!


2 kommentarer:

  1. fina bilder!
    värkar som det var en bra semester!



    haha jag visste att rasmus är en apa ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tackar! :D
      Jag som knäppte bilderna ;P

      Ja, det är nog vida känt att han är en apa, haha :D

      Radera