onsdag, februari 01, 2012

"Isstadion är skojsigt"

Instämmer med mitt eget påpekande!

Så. Som ni kan gissa var jag på isstadion idag. Tror jag fick träningsvärk i ryggen, spännande.
    Började dagen med att försova mig, utan att lägga märke till det! Det var något nytt. Märkte det inte fören jag skulle äta frukost. "Hmm.. undrar när bussen går... IIIH! OM FEM MINUTER!" Och då stod jag i morgonrocken och hade precis lyft huvudet från kudden, vilket syntes. Så.. jag gick till isstadion! Hann inte med någon buss, blev en lång... iskall promenad till isstadion från skiftinge.
    Men det positiva var att idrotten var min enda lektion idag, woho! Fick åka hem och värma mig efter skridsko-åkandet. Mys! 


Potatisgratäng är min stora svaghet. Men nu ångrar jag mig lite att jag vräkte i mig så mycket av det till maten... min mage gör ont.. xD Usch, vill sova. Men! ni ska få bilder, som utlovat. Ifrån isstadion idag! Wohoo!

Maria, som fotograferade istället för att åka skridskor

Ida, en av de sex personer som faktiskt var med på idrotten! (Ovanligt många!)



Sen måste ni få en uppdatering
på min film-front också! Nu minns jag inte när jag senast uppdaterade, men filmerna jag köpt sedan jag avlade mitt mål på att nå 200 filmer är: Båda Tomb Raider, Batman begins, Min stora kärlek, The love guru, TMNT, Dum & Dummare, Mina jag och Irene, Bruce den allsmäktige och Shrek fyra! Så nu är jag alltså uppe i 187 filmer! Woohoooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar