söndag, februari 19, 2012

Tre långa år...

Nu har jag haft min underbart snygga piercing i ögonbrynet i tre år! Woho! eller ja, i fredags var det tre år! Väldigt enkelt att komma ihåg, för dagen efter att jag tog min piercing, så blev jag tillsammans med Rasmus ;) Hihih. Jag misstänker starkt att pirecingen är anledningen att han blev tillsammans med mig! :O Haha, nejdå... Eller...?

Oh well! Men om ni inte redan fattat hinten så firade jag och Rasmus tre år i lördags. Vi firade med att åka pulka under förmiddagen! Wohoo! :D Jätteskoj! Men GUD SÅ JOBBIGT! Brantaste backen, så ska man gå upp för den flera gånger om.. shit vad min kondis är icke-existerande! xD Sen på kvällen, när det underbart nog REGNADE, så tog vi bussen ner på stan och åt på ming palace! Kinamat är underbart, och dem är så grymt trevliga där! Om nom nom. *Tänker tillbaka på den goda maten*
    Fick filmer av Rasmus i present! Tron legacy och Bad teacher. Nice filmer! Tron legacy var lite komplicerad bara, en sådan film som jag tror man måste se två gånger för att hänga med 100% i filmens handlingar. Men ändå bra! Av mig så fick Rasmus en inramad stor bild på oss två ifrån Gotland - 2010. Denna bilden här. Älskar den. :)<3

Nu är jag alltså uppe i 192 filmer i min ägo! Only 8 more to go, until I reach my goal! 


Över och ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar