måndag, februari 20, 2012

Ditt Smyckesval UF

Företaget går inte så bra som jag hade hoppats. Men det går i alla fall! Jag tycker ni borde ta och beställa lite smycken ifrån oss! Kika åtminstone in på www.dittsmyckesval.se ! Värt en titt!
    Vi behöver marknadsföra företaget mera, mer reklam. Någon som har lust att sprida ryktet? Ni skulle bli guld värda i mina ögon då! :D Är det inte ett starkt motiv att göra reklam för oss så vet jag inte vad! ;)

Igår satt jag och skrev mejl, i företagets namn, till de olika lokala tidningarna jag kunde tänka mig. E-kurriren, folket, DN, metro, smejournalen, osv. Jag frågade ifall vi fick sätta in en liten reklam-annons i någon av deras tidningar, och så försökte jag förmedla meddelandet att det är ett skolarbete, i hopp om att få det gratis, hihi, Men idag har jag fått svar ifrån e-kurriren som vill ha 300 - 500 kr. Och metro vill ha 3800 kr. Hehehe... Finns inte direkt sådana summor till marknadsföring i företagets budget...  xD Men men! Alla har inte svarat ännu, så vi håller hoppet uppe!

En sak har jag börjat fundera över. Förut använde nästan alla msn, man hade alltid massvis med kompisar som var inloggade där, men nu för tiden har jag som mest två personer inloggade på msn när jag är vid datorn. Vad har hänt? Har jag missat något? Eller är det bara så att alla endast använder sig av facebook nu för tiden (fördömda jävla facebook)? Eller använder alla skype? Eller är det bara så att alla har blockat mig på msn... haha, skulle inte förvåna mig! xD Jag är inte så "poppis"! :P Men, oh well.  

Men är det någon annan som känner igen detta? Let me know!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar