tisdag, februari 21, 2012

Ikväll kände jag för att fota.

Min semla med jordgubbssylt. Mums!

Mmmh....

Willy II
Har inte introducerat honom tidigare tror jag...
Willy dog i början av vintern, bomullslössen tog slut på hans krafter.
R.I.P. Willy...
Så jag köpte Willy II. Han har också rosa blommor.


Helbild

Och här är Emser.
Honom fick jag i julklapp av min klasskompis Ida!
Han är också med i kaktusfamiljen.
Han är döpt efter Zigge (Zigges kull-namn är Emser),
eftersom Emser är unik, precis som Zigge.
<3



Här är Stora grå!
Men när han fick sin mössa blev han Funky Bird istället.
Sen fick han mitt armband som Rasmus gjort, då blev han Funky-Gangsta Bird.
Han är awesome, min och Rasmus maskot!

Emser igen.

Femtio kronor!

Köpte en ny blomma till mitt fönster idag
(man kan ju inte BARA ha kaktursar...)
Min förra blomma tog livet av sig när den insåg att det inte blev någon riktig vinter i år.
Så nu har jag en Yuccapalm.
Men min kruka jag hade var lite för liten... Som ni kan se... Ska köpa en ny i morgon.

Näsa.

Mun.

Öga.

Prickar.

Det här S:et fick jag i present av min klasskompis förut.
Jag har funderat på att måla det grönt,
och sedan göra shrek-öron i lera och sätta ovanpå.
Så blir det ett Shrek-S.
Bara inte min klasskompis tar allt för illa upp.. :P

1 kommentar: