onsdag, februari 29, 2012

Motivation?

Hej där på er! Strålande väder idag. Har inte varit ute i det själv men... det ser fint ut genom fönstret! Istället rodde lite i morse, skojsigt!

Jag har ingen jacka som jag tycker om. Bara en svart tråkig vindjacka som jag använt i fem år, och så en tjockare vinterjacka som också är svart och tråkig. Så därför bläddrade jag runt lite på tradera igår kväll och fann denna jacka! Oh, me want! Kanske inte passar så bra på mig nu, men jag kan säkerligen använda den till hösten sen! Perfekt motivation! Ska ta och lägga ett bud på den snart. Väntar tills det börjar dra ihop sig, just nu är det en annan person som lagt ett bud på 250 kr. Och lixom, hallå, en jacka för lite över 250 kr!? Måste ju åtminstone försöka vinna!

Tror ni jackan skulle passa mig då? Stilmässigt? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar