tisdag, februari 28, 2012

Oh yes...

Träningsvärk it is! 
Men det är bra, då vet man att träningen gav något! Ryggen är värst, känns rejält att spänna ut den! xD

Idag har jag också varit duktig, fast inte på träningsfronten. Jag har skrivit klart mitt fördjupningsarbete om mytomaner till psykologi B. Den ska vara klar nästa fredag, men jag kände att göra klart den i god tid, för omväxlingens skull. Annars gör jag alltid mina arbeten i sista sekunden.. höhö. I alla fall, tio sidor arbete om mytomaner! Inte illa. Blev nöjd med det själv, har skickat in det till läraren nu så får vi se vad han tycker.

För er som inte vet det så älskar jag att slå in presenter. Det är jättekul! Och min kära broder fyller nu på söndag, så då hade man äntligen något att slå in igen. Och det roligaste med att slå in presenter är att fixa krullet! Krulliga snören i alla möjliga färger! Så jag har krullat en del snören under mina arton år. Men! Jag har aldrig någonsin gjort illa mig medan jag krullat snören... tills idag!
    Fick en liten chock när jag drog saxen över snöret och helt plötsligt sköt det iväg en smärta genom hela tummen, så jag tappade saxen och skrämde stackars Zigge. Förlåt Zigge! Men sen efter några sekunder så slutade det helt att göra ont, och jag har bara ett litet litet litet märke på tummen. Skumt! Nu känns det inte alls. xD Så jag fortsatte krulla snören! :D Hahah. Oh well.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar