torsdag, februari 23, 2012

Fullspäckad dag!

Tog även och använde en
ansiktsmask efter duschen.
höhö!
Efter en natt med helt hutlös dålig sömn och grovt sjuka drömmar så gav jag upp försöken att låtsas sova strax innan nio. Jag påbörjade min vanliga morgonritual, frukost framför TVn. Vanligtvis brukar det vara en ganska dålig vana, eftersom då vill jag se klart programmet jag börjat se på, sen börjar nästa program som jag också vill se, och då måste man se hela det programmet... osv. Vanligtvis brukar större delen av början av min dag försvinna på det viset.
    Men idag avbröt jag mitt tittande på TV efter en halvtimme! Yeay me! Och istället så gick jag in på Zigges rum och rodde på maskinen i lite över en halvtimme! :D Kollade på smallville samtidigt, går mycket snabbare att träna när man har tankarna på annat! Sedan blev det massa stretchande innan jag duschade och åt mango. Men inte samtidigt.

Därefter åkte jag ner på stan och träffade min vän Maria och hennes söta dotter Rosanna! :D Blev lite förälskad i Rosanna... hon är så söt! Får lite smått bebis-sjuka. Hihih. Men vi fikade iaf på espresso-house, jag tog en stor kopp varm choklad med grädde och marsmallows, jättegott! :D

Sen när jag kom hem så var jag duktig och pluggade lite! Skrev 400 ord på mitt fördjupningsarbete till psykologi B. Det handlar om mytomaner, om ni undrar. Håhåhå.
    Sedan planterade jag en tanke i min fars skalliga huvud. Såg på Åhlens när jag var nere på stan att dem hade en jättesöt lykta. Jag lägger upp en bild istället för att ge en dålig förklaring på hur den ser ut. Så då köpte han den som en överraskning till mamma! :D Så sött!

Nu har jag lite ont i ryggen och är väldigt nära att somna. Ska ta och äta middag om en halvtimme, köttfärslimpa med potatis. Om nom nom. Sen lite senare kommer Rasmus över, tjoho!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar