onsdag, februari 15, 2012

STUDENTEN, HERE I COME!

Idag hämtade jag ut min student-tröja på posten! Oh, den är underbart snygg, var tvungen att prova den också, och den är lätt min favorittröja atm! Studentmössorna får man hämta ut från skolan, har inte gjort det än, men I will!


Jag och Rasmus var på en butik på cityhuset i går, sökandes efter en hemlighet! (Present till min Bror som fyller i början av mars, so I won't tell anything.) Och dem var så söta där! I kassan så fick jag och Rasmus varsin Alla hjärtans dag-klubba! Jättesött! c: Dit kommer jag gå tillbaka!
     För övrigt så var alla hjärtans dag underbar för min del, tillbringade den med Rasmus (såklart), och vi var hos honom i Ärla. Vi lagade god mat, bakade chokladbollar och tittade på en kärlekskomedi till kvällen. Och innan filmen så var vi även ute och åkte skridskor i det vackra snö-vädret! Alldeles ensamma på isen, gud så härligt! :)

Och just det! I helgen så åkte min mor ett stort skidlopp (3km). Hon ska ju göra tjejklassikern, så det här var då hennes tredje gren, Go mamma! Nu är det bara cykel-delen kvar, som tyvärr är samma dag som jag tar studenten... xD Men men! Gör inget för mig, vi firar dagen efter också, och då firar vi både mig och mamma, mig som tagit studenten och mamma som gjort tjejklassikern, för första gången!

    Men i alla fall, på skidloppet, så hade mamma turen att vinna på sitt anmälningsnummer! Så hon vann en fin halsduk och en massage-kaka. (Massage-kaka är tydligen som en kaka som man masserar på kroppen, och sedan smälter den av kroppsvärmen, sen blir det som vanlig massageolja. Jättemysig! Luktar lavendel, en av mina favoritdofter!) Och vet ni vad! Hon ville inte ha vare sig kakan eller halsduken, så jag fick dem båda! :D Och när jag tittade närmare på halsduken så satt den gamla prislappen kvar på den. 498 kr! JISSES! Men den är jättemysig, och mamma säger att den passar mig, så jag är glad! :D

Haha, hemska, osminkade, bilder på mig, men ni förtjänar dem! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar