onsdag, augusti 31, 2011

Släktforskning

Hallojsan där!

Till att börja med så måste jag nämna min supercoola sena födelsedagspresent jag fick idag! EN HINK FYLLD MED GOODIIIS! :D Jättesöt hink också! c: Dock så hade all choklad i den smält efter att ha stått i en bil en hel dag, men det var välsmakande ändå! :D Hihi, har redan mumsat lite! c:  Och så fick jag även söta suddisar! Pusselsudd, små figurer! c: En groda, en kossa och en elefant! :D Jättesöta! c: Fick detta av söta lilla Jessica, en tjej som gick i min klass under första och andra året på gymnasiet, sen bytte hon till gymnasiet i Västerås istället c: Och du Jessica! Om du läser detta, smsa din msn eller skype eller något. Så vi kan ha bättre kontakt! Du har ju inte comviq ju, kostar att smsa med dig! ;(

SEN! Ska jag berätta en annan sak också! Jätteintressant. Vi fick en läxa på historian att ta reda på så mycket vi kunde om vår släkt. Så nu har mina föräldrar ringt till sina föräldrar och bett om massa information! Jag har släkt i USA! Min mormors fasters faster flyttade till USA och bildade en familj där. Hihi. Så jag är kanske släkt med några tjocka amerikaner på tv! c: Hahah... nej nu var jag elak. Dem är jättesöta.
    Sen, en annan intressant sak också. Min farfars farfars bror! Han reste också till USA, men för ett annat syfte! Gräva efter guld! Och nog hittade han det alltid. Men då kom det en man och försökte stjäla hans guld genom att sikta med en pistol med honom. Men min farfars farfars bror, han var så cool, så han slog ihjäl den tjyven med spaden! HAHA. Cooling. Skulle dock vilja veta vad han hette.. vet bara att han hette Olsson i efternamn. Får fråga farfar om han minns det sen. :)

Sen har typ nästan hela min släkt bott i Eskilstuna, utom mormors släkt som är finsk. Därför hedrar vi det med en bild på Eskilstuna! 


Och min farmors morfar hette något jättelustigt. Egiduis Olsson. HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIII.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar